Вас вітає ПП «Ромді Україна»! З метою підвищення якості послуг з організації вантажоперевезень, ми будемо раді отримати від Вас декілька відповідей на прості запитання.

Вас приветствует ЧП «Ромди Украина»! С целью повышения качества услуг по организации грузоперевозок, мы будем рады получить от Вас несколько ответов на простые вопросы.

Welcome to PE «Romdi Ukraine!»! To improve the quality of the organization of cargo transportation, we will be happy to receive your answers for a few simple questions.

Firma prywatna «Romdi Ukraina» wita Państwo! W celu poprawy jakości usług dla organizacji transportu ładunków, będziemy mieli przyjemność , jeżeli Pan/Pani da odpowiedz na kilka prostych pytań.

Опитування

Вас вітає ПП «Ромді Україна»!

Нам дуже приємно, що Ви обрали саме нашу компанію! З метою підвищення якості послуг з організації вантажоперевезень, ми будемо раді отримати від Вас декілька відповідей на прості запитання.

АНКЕТА ДЛЯ ПЕРЕВІЗНИКА

1. Маршрут:

2. Вантаж:

3. Вкажіть, будь ласка, ім’я та прізвище менеджера, з ким Ви працювали:

3.1 Оцініть привітність менеджера (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

3.2 Загальна оцінка компетентності спеціаліста (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

3.3 Майстерність діяти при форс-мажорних обставинах (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

4. Звідки Ви дізналися про нас?
 На спеціалізованих сайтах з організації вантажоперевезень Реклама в медіа Рекомендації знайомих або партнерів Від компанії-експедитора Власне від менеджера ПП «Ромді Україна» Інше:

5. Чим зацікавило Вас ПП «Ромді Україна»?
 Репутація та надійність Наявність власного автопарку Якість послуг з організації вантажоперевезень Місцезнаходження вантажу Інше:

6. Оцініть якість роботи із перевізником (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

7. Дотримання термінів завантаження/вивантаження (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

8. Повнота наданої менеджером інформації стосовно особливостей завантаження/вивантаження (місце, час, спосіб) (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

9. Наявність зворотного зв’язку (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

10. Наявність факту перевантаження:

11. Вчасність оплати послуг перевезення (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

12. Оцініть відповідність ціна/якість послуг компанії (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

13. Чи виникали у Вас непорозуміння з менеджером компанії?

14. Чи хотіли б Ви продовжити співпрацю з ПП «Ромді Україна»?

15. Ваші побажання та пропозиції щодо покращення послуг ПП «Ромді Україна» як експедитора:

Щиро дякуємо за увагу. Ваша думка дуже важлива для нас!

АНКЕТА ДЛЯ ЗАМОВНИКА

1. Маршрут:

2. Вантаж:

3. Вкажіть, будь ласка, ім’я та прізвище менеджера, з ким Ви працювали:

3.1 Оцініть привітність менеджера (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

3.2 Загальна оцінка компетентності спеціаліста (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

3.3 Майстерність діяти при форс-мажорних обставинах (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

4. Звідки Ви дізналися про нас?
 На спеціалізованих сайтах з організації вантажоперевезень Реклама в медіа Рекомендації знайомих або партнерів Від компанії-експедитора Власне від менеджера ПП «Ромді Україна» Інше:

5. Чим зацікавило Вас ПП «Ромді Україна»?
 Репутація та надійність Наявність власного автопарку Якість послуг з організації вантажоперевезень Місцезнаходження транспортного засобу Інше:

6. Оцініть оперативність роботи із замовником (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

7. Подача транспортного засобу під завантаження (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

8. Дотримання термінів вивантаження (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

9. Наявність зворотного зв’язку з водієм (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

10. Зовнішній вигляд водія, технічний та санітарний стан автомобіля (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

11. Цілісність вантажу в процесі доставки (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

12. Оцініть відповідність ціна/якість послуг (адекватність цінової політики) компанії (1 — дуже погано, 5 — дуже добре):
 1 2 3 4 5

13. Чи виникали у Вас непорозуміння з менеджером компанії?

14. Чи хотіли б Ви продовжити співпрацю з ПП «Ромді Україна»?

15. Ваші побажання та пропозиції щодо покращення послуг перевізника ПП «Ромді Україна»:

Щиро дякуємо за увагу. Ваша думка дуже важлива для нас!