
Кабінет мінстрів України підтримав постанову про лібералізацію перевезень великогабаритних і великовагових вантажів, якою запроваджуються європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень. В ухваленому документі деталізовано й уточнено максимально допустимі навантаження на вісь залежно від кількості осей і міжвісної відстані.
Для звичайних вантажівок максимальні значення фактичної маси на державних дорогах передбачають:
📌18 тонн – для 2-вісних автомобілів;
📌25 тонн – для 3-вісних автомобілів;
📌32 тонни – для 4-вісних автомобілів;
📌38 тонн – для 4-вісних автомобілів (з двома кермовими осями, ведучими осями та оснащених спареними колесами).
Також встановлено норми для тягачів із напівпричепами.
(комбінованих), максимальні значення фактичної маси на державних дорогах передбачають:
☑️36 тонн – для 2-вісних тягачів із 2-вісним напівпричепом;
☑️40 тонн – для 2-вісних тягачів із 3-вісним напівпричепом;
☑️40 тонн – для 3-вісних тягачів із 2-осним, або 3-вісним напівпричепом;
☑️42 тонни – для 2-вісних тягачів із 3-вісним напівпричепом, що здійснюють перевезення одного або більше контейнерів або змішаних кузовів, максимальною довжиною 13,716 м (контейнеровози);
☑️44 тонни – для 3-вісних тягачів із 2-вісним, або 3-вісним напівпричепом, які здійснюють перевезення одного або більше контейнерів або змішаних кузовів, максимальною довжиною 13,716 м (контейнеровози).
Як наголосили у міністерстві, перехід на європейські норми став можливим завдяки технічним характеристикам нових українських автошляхів.
Джерело: https://zaxid.net/news/